Αγαπητοί συγχωριανοί,
Μετά την χθεσινή ενημέρωση που έκανα, ακούγονται διάφορα σχόλια που αδικούν προσωπικά εμένα και το τοπικό συμβούλιο, καθώς κάποιοι υποστηρίζουν ότι συμφωνούμε με την απόφαση της ΔΕΥΑΣ. Για την αποκατάσταση της αλήθειας, οφείλω να υπενθυμίσω ότι από την πρώτη στιγμή το Τοπικό Συμβούλιο Λευκώνα απάντησε εγγράφως ότι δεν συμφωνεί με τη συγκεκριμένη απόφαση.
Επιπλέον, για λόγους διαφάνειας και σωστής ενημέρωσης των κατοίκων, τον περασμένο χρόνο όταν ξεκίνησε το πρόβλημα στο νερό, είμαστε το μοναδικό Τοπικό Συμβούλιο που ζήτησε να πραγματοποιηθεί δημόσια ενημέρωση στο Πολιτιστικό Κέντρο του Λευκώνα από τους αρμόδιους φορείς. Άλλωστε, υπεύθυνη για το θέμα είναι η ΔΕΥΑΣ και όχι το Τοπικό Συμβούλιο.
Στην ενημέρωση που έκανα χθες, επίσης ανέφερα ζητήματα που αφορούν την αρδευτική λειτουργία, ένα σημαντικό θέμα για τον τόπο μας, το οποίο δυστυχώς δεν σχολιάζεται, παρότι αφορά άμεσα τη διαχείριση του νερού. Και για την αποκατάσταση της αλήθειας, πέρσι δεν δώσαμε νερό άρδευσης διότι αρκετά σπίτια πλημμύρισαν από το κανάλι που μεταφέρει το νερό. Αυτό το κανάλι μονώθηκε κατά μήκος. Έργο μεγάλης σημασίας και λειτουργίας της άρδευσης του χώρου μας.
Ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Λευκώνα, θα συνεχίσω να υπηρετώ το συμφέρον του χωριού μας με διαφάνεια, ειλικρίνεια και υπευθυνότητα, ανεξάρτητα από τις προσωπικές επιθέσεις ή τις ανακριβείς πληροφορίες που διακινούνται.
Η αλήθεια πρέπει πάντα να λέγεται και να βασίζεται στα πραγματικά γεγονότα.








































