Αγαπητοί συμπολίτες,
Με βαθιά θλίψη αναγκάζομαι να εκφράσω την ανησυχία μου για τα σχόλια και τη συμπεριφορά ορισμένων κατοίκων σχετικά με την τροφοδοσία των εναέριων μέσων πυρόσβεσης, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε με τις πυρκαγιές που έχουν πλήξει το νομό μας.
Ως τοπική κοινότητα, από την πρώτη στιγμή, από τις αρχές Φεβρουαρίου, καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια να γεμίσουμε τη λίμνη με φυσικό τρόπο, καθώς υπήρχαν βροχοπτώσεις εκείνο το διάστημα. Χάρη σε αυτές τις προσπάθειες, η στάθμη της λίμνης παρέμεινε στο επιτρεπτό όριο καθ’ όλη τη διάρκεια από τον Φεβρουάριο έως τις αρχές Μαΐου.
Ωστόσο, από τις αρχές Μαΐου μέχρι σήμερα, που βρισκόμαστε στον Αύγουστο, η στάθμη του νερού έχει μειωθεί λογικά και φυσιολογικά λόγω της έλλειψης βροχοπτώσεων, που είναι απαραίτητες για την αναπλήρωση του νερού. Σημειώνω επίσης ότι κατά το διάστημα αυτό, χρησιμοποιούμε το νερό της λίμνης για άρδευση όλης της κοινότητας Λευκώνα και διατηρώντας το για την αντιμετώπιση των επειγόντων αναγκών που προκύπτουν από τις πυρκαγιές.
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι την υποδομή της επάνω λίμνης, του επάνω ταμιευτήρα, την παραλάβαμε από την περίοδο που ήμασταν ακόμα Δήμος Λευκώνα. Από τότε μέχρι σήμερα, συνεχίζουμε τις προσπάθειες να τη διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας, όπως είναι και σήμερα.
Είναι απογοητευτικό να βλέπουμε ότι αντί για στήριξη, μερικοί επιλέγουν την κριτική και τη διχόνοια. Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, είναι αναγκαίο να είμαστε όλοι ενωμένοι και αλληλέγγυοι, προκειμένου να υπερβούμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.
Σας καλώ, λοιπόν, να δείξουμε όλοι κατανόηση και να στηρίξουμε τις προσπάθειες που καταβάλλονται για το κοινό καλό.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Ανδρονικίδης
Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Λευκώνα








































